dimecres, 15 de juliol del 2015

BENVINGUDA

Salutacions cordials des d'Empúries!

Us hem pogut adjudicar una estada amb l'alumnat de Cicle Superior del vostre centre per als dies: 30 de setembre, 1 i 2 d'octubre de 2015.

De moment us ajudem a situar-nos en el món:

View Camp d'aprenentatge Empúries in a larger map

Si voleu saber amb més detall el funcionament del camp d'aprenentatge Empúries, en el document adjunt hi trobareu tota la informació:

Us recomanem llegir-lo abans de venir a la Jornada de coordinació del 8 de setembreon programarem les activitats que portareu a terme durant la vostra estada a Empúries.

Enllaç per fer la inscripció a la Jornada de coordinació

Ja ens anirem comunicant. De moment ens hauríeu de confirmar la vostra assistència a la Jornada de coordinació per correu electrònic o a través d'un comentari en aquest mateix blog.
Segons el nombre d'assistents interessats, es facilitarà el poder dinar al mateix alberg, a les 14:00, per a aquells i aquelles que així ho vulgueu.
Per això ens serà convenient saber quantes persones es quedaran a dinar per fer-ne la reserva.

Passeu un bon estiu!

Carme i tot l'equip del CdA

1. Ha estat molt interesant tot el que ens han explicat, els nostres professors han sigut molt bons amb nosaltres i ens ho han explicat d'una manera molt especial.
    El que mes m'hagradat va ser anar a veure l'Esclepi ( que és el deu de la medicina) i també em va agradar molt la platja.
    M'AGRADARIA TORNAR!!!

2. M'ho he passat molt bé, perquè ens han explicat coses molt interessants. El que més m'ha agradat de l'excurció d'Empúries és quan vam anar a les ruines, anar a la platja i veure el golf de Rosses. Per això m'ho he passat molt bé.També m'agradava molt quant arribava la nit, perque feiem festa de pijames i desfilades de pijames.
    M'HA AGRADAT MOLT!
    Anna 7

3. El que més em va agradar va ser anar al Museu d'Arqueologia de Catalunya i estar amb una llibreta i apuntant-ho tot el que haviem d'apuntar. Vaig estar al grup 3 i em va tocar el Gerard. Sempre que li preguntava una cosa em responia i m'ho deixava més clar que l'aigua. Sempre ho recordaré. Ha sigut el CdA més divetit e interssant de les 3 vegades que he anat dels cursos passats

Sahad

4. Hola,soc l'Alexandra,m'he divertit moltíssim a Empúries.Hem conegut a gent de l'altre escola,hem rigut,hem ballat,hem cantat, hem aprés coses del passat,vam veure l'estatua d'Esclepi,aus,etc...m'agradaria tornar-hi,a més Empuries és preciós
    Fins au altre!!!

5. En el camp d'aprenentatge m'ho he passat molt bé durant aquests tres dies.
    M´he sentit molt bé, alegre, cómoda i concentrada.
    La part que més m'ha agradat ha estat quan vam anar a veure els aiguamolls i també quan vam veure prismàtics els ocells.
    he aprés moltes coses, i m'ho he passat molt bé, sobretot quan vam fer la desfilada de pijames.
    També m'ha agradat veure les ruines, m'agradaria tornar un altra vegada.
    Amel Llobet Bakkas.

6. Quan vam arribar a Empuries em vaig emocinar perquè mai havia anat.
    M'ho vaig passat molt bé, vam aprendre moltes coses, jo pensava que l'Esclepi d'afora era de veritat. El de veritat estava dins del museu.
    La primera nit va ser molt divertida perque vam fer una festa de pijama, un desfil de pijames, vam cantar... El següent día, per la tarda vam anar a la platja i vam veure un peix mort, la sorra de la platja era diferent que la de Barcelona.
    La segona nit no em va agradar tant perquè vam fer jocs de mímica.
    De les activitats que hem fet el que més m'hagradat veure eren les ruines dels romans i dels gregs i també m'hagradat veure l'Esclepi

7. Durant aquells 3 dies m'ho vaig passar molt bé, l'activitat que més em va agradar va ser visitar els Aigüamolls, perqué vaig apendre molt sobre les aus i vaig poder veure un cranc de riu americà per primera vegada!
    La meva experiència ha estat molt bona i positiva.
    M'agradaria tornar a viure una expèriencia com aquesta.
    BGS

8. Hola, sóc Scarlett encara que no hagi anat a colònies, vaigestar practicant les potències les arrels, perquè aquest dies les estem estudiant.
    També vam buscar informació d'Empúries, fer educació física i va ser molt divertit.

9. M'han agradad les colonies, tots els mestres eren bons. M'encantaria anar una altre vegada, espero que el CDA no canviï. M'ha agradad tot, las activitats, l'Esclepi, el deu de la medicina, els ocells i les habitacions. Espero tornar a veure-us una altra vegada tant a l'Eusebi, Xon i Carmen.

10. M' hagradad molt aquestes colònies perqué hem apré´s molt de l'epoca dels Grecs i els Romans.Pero no sol això ,hem fel activitats.A mi m'agradaria haver fet més activitats i dormir 3 nits.L'activitat quem'hagradad va ser anar als aiguamolls i estudiar aquests especiès magnífics.I també m'hagradad jugar futbol, a la platja amb els meus amics, pero com la pilota va anar a l'aigua i jo havia d'agafar-la,em vaigmollar els peus.M'ho he passat molt bé

11. Dins del camp d'aprenentatge el que més m'ha agradat han estat a les habitacions perqué hem fet festa una hora i m'ho he passat molt bé i també al museu perqué en vist la estatua de asclepí i per últim em anat a la patja i em jugat a futbol i també els aiguamolls que em vist ocells y me l'ho he passat molt bé

12. Al camp d'aprenentatge m'ho he passat molt bé.En aquests tres dies els meus companys i jo hem fet moltes coses.El que més m'ha agradat ha sigut veure els ocells amb els binocles eren molt bonics els animals.
    El menjar estava molt bo.
    En les avitacions jugavem amb la llinterna,parlavem...
    M'ho he passat molt bé.
    Evelyn Yamila Marquez Martin.